هشدار حماس درباره سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح | فاجعه انسانی روی خواهد داد نبرد‌های سنگین در خارکیف | روسیه از کنترل ۵ روستا در مناطق مرزی خبر داد خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد احسان عظیمی‌راد، منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم، کیست؟ اسامی کامل نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رئیس قوه‌قضائیه در مشهد: خراسان‌رضوی در همه جنبه‌ها به‌ویژه قضایی باید سرآمد باشد با حضور اژه‌ای، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی معارفه شد توصیه سخنگوی وزارت خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) «حسنعلی اخلاقی‌امیری» به‌عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهدوکلات در مجلس، انتخاب شد + فیلم جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رأی، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل اذعان کرد نتایج غیررسمی انتخابات مرحله دوم مجلس در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاخ سفید: کشور فلسطین با مذاکرات تشکیل می‌شود
سرخط خبرها

آلمان به حمله موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۲۲۱۶۷۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸
آلمان به حمله موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد
ساعتی بعد از واکنش مقامات عالی انگلیس و فرانسه به پاسخ موشکی و پهپادی گسترده جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزکارانه و جنون آمیز رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه آلمان هم به این حمله واکنش نشان داد و حمایت برلین از رژیم کودک کش را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از دویچه وله آلمان، آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان در صفحه رسمی خود در شبکه ایکس، حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل را قویا محکوم کرد.

بربوک در پیام خود بدون اشاره به جنایات فراوان و آشکار رژیم صهیونیستی که سراسر منطقه را به آشوب و ناامنی کشانده است، مدعی شد: ایران پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرده است. ما این حمله را که می‌تواند یک منطقه را به آشوب بکشاند به شدیدترین وجه محکوم می‌کنیم. ایران و نیرو‌های نیابتی آن باید سریعا به این حملات خاتمه دهند. تمامی همبستگی‌مان در این ساعات با اسرائیل است.

پیش از این، ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس و استفان سژورنه وزیر امورخارجه فرانسه نیز با اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی، ادعا‌های واهی علیه ایران را تکرار و اقدام ایران در حمله به مناطق اشغالی را محکوم دانستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->